Ibiza trip coming up

Om 2,5 vecka bär det av till Europas bästa ö, Ibiza! Vissa tycker jag är galen som vågar flyga i vecka 35 men jag tar den lilla risken. Det är ju trots allt bara 2,5 timmars flyg om inte mindre. Och skulle K villja ut på Ibiza så följer han pappas fotspår som också föddes i Spanien 😝

Är sjukt exalterad över denna trip. Vi ska nämligen dit på våra bästa vänners bröllop! Älskar Ibiza. Det finns så mycket att göra, fina stränder, coola restauranger och beach clubs. Har faktiskt aldrig varit på någon av de kända klubbarna där, är ingen club person, föredrar day parties och coola restauranger. Dock blir det nog ingen beach club (eller klubb över huvudtaget) för min del i år. Känner mig som en strandad val som alltid somnar efter jag har ätit. Ser verkligen fram emot att bli smal igen.. kunna ligga på mage, ha små klänningar och bikinis.. Kunna springa, dricka cocktails, inte somna i soffan klockan 9.. Listan kan göras lång! Fast ska inte låta negativ, jag älskar att vara gravid, men 9 månader räcker gott och väl. Igår kände jag K's lille fot sticka ut i typ en timme. Magiskt! 

Ibiza memories..


Upp