Duck & Rice

Jag får ofta frågor om restaurangtips här i London som jag svarar på privat, men det är inte så ofta jag bloggar om det vilket det får bli ändring på så länge det varar hehe.. Tror inte vi kommer äta ute 4 gånger i veckan när vi har lilla kultingen här, så det gäller att passa på medans man kan och njuta lite extra.. Haha vad sorgligt det lät 😂

Här kommer iaf ännu ett grymt restaurangtips. Duck & Rice som även den ligger mitt i Soho är en trendig Chinarestaurang som har sjukligt god mat och riktigt bra atmosfär. Var där igår för andra gången och kan högt rekommendera! Måste bokas som de flesta populära Londonrestauranger. Enda nackdelen var att vi blev utkickade efter 2 timmar eftersom de har så många bokningar. Irriterande men tyvärr vanligt..
Big mama (före all mat) 

#1 - - Fredrik:

Tack för tipset! Det är så sällan man springer på bra kinarestauranger tycker jag så detta ska antecknas.

Upp