River café

Vi hade (självklart!) bokat bord på kanske världens mest romantiska restaurang, River café. Det är allt annat än ett café, en superlyxig restaurang som ligger precis under Brooklyn bridge med en stunning utsikt över Manhattan skyline. Det var där Steve tog mig direkt efter han hade friat förra året, men jag var ju så uppspelt att jag inte kunde äta då 😂 Hade lugna nerver denna gången så det gick bra att äta hehe. Maten var helt fantastisk!! Åt tryffelpasta till förätt som var en av de det godaste tuggorna jag någonsin ätit, anka med rödvinssås till huvudrätt och deras famous Brooklyn bridge chocolate till dessert. Ja ni hör ju! 

När de fick reda på att vi förlovat oss där så gav de oss det bästa bordet, inte bara bästa i restaurangen troligtvis bästa i hela NYC.(överdrev väl lite och sa att det var vår 1åriga bröllopsdag också 😉). Efterrätten kom in med levande ljus och alla gratulerade oss på vår bröllopsdag haha!

Väldigt speciell restaurang för oss, jag hoppas inte det dröjer allt för många år tills vi går dit igen ❤️



Upp