Handy dogs

Varken jag, eller definitivt inte the husband, kan skriva upp händig på cv't. Men hur svårt kan det vara att måla ett sovrum liksom?  Insåg ganska snart att det krävdes mer jobb än att bara 'kladda på'.. Så efter halva rummet var klart hade vi både träffat och anlitat en professionell painter att göra resten av huset medans vi är i Thailand hehe.. Vad tycker ni om färgen jag valt till vårt sovrum? (ska göra andra lagret imån) Jag tror det kommer bli riktigt snyggt till det ljusa ekgolvet och vit säng/garderober/nattduksbord. Kan inte bestämma mig om färg på gardinerna dock... Vita eller grå? 
Mitt jobb var att skydda golvet och fylla i det som Steve missat! 😊

#1 - - Frank:

I like!!🙌🏼 ser ut att blivit den perfekta grå färgen!

#2 - - A:

Hur mycket färg hade ni på kläderna? puss puss!❤️😜😂 Fint blir det iaf!

Upp