Babymoon

Nu ar det bara 3 veckor kvar till var babymoon! Alskar ordet babymoon, hur gulligt? Annu en anledning att lyxa till det lite extra ;-) Oftast nar vi reser sa flanger vi runt som darar, vi alskar att explora och upptacka nya platser. Dock blir detta en annorlunda resa. Jag vill varken explora, vara kulturell, eller klamma in sa manga destinationer som det bara gar. Blir anfadd bara jag tanker pa det. Vi har bada haft en inre stress de senaste manaderna bade med huskopet och Baby K (long story short, vi fick valdigt daliga odds pa vart 9 veckors ultraljud. Tips ar att aldrig gora ultraljud innan vecka 12 da det ar alldeles for tidigt att avgora nagot!) sa vi behover verkligen en lat semester och gora absolut INGENTING. Ligga i skuggan och lasa bocker och klappa pa magen. Dricka smoothies och ata god mat.. Langtar!! 
 
Det bar av till Thailand denna gangen. Vi ville egentligen aka tillbaka till Goa, som vi tycker ar basta platsen pa jorden, men min barnmorska tyckte det var en dalig ide i och med risken for malaria och matforgiftning. Sa bestamde mig da att valja destination efter hotell istallet. Hittade ett superfint hotell pa Koh Phangan sa det fick bli Thailand denna gangen. Jag har varit i Thailand forut men aldrig varit pa den on sa det blir lite nytt iaf. Tror dock inte jag kommer lamna hotellet anda haha ;-) 
 
 
Honeymoon i Philippinerna 
Allmänt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Vad mysigt med thailand! Har aldrig varit där men vill gärna åka :)

#2 - - Sarah:

De e så mysigt o va på stranden :)

#3 - - Sandra:

Vad menar du med dåliga odds på ultraljudet? Grattis till kulan :)

Upp