Spa


Hade ett härligt dygn på Carey's manor i New forest national park. Englands vackra natur i all ära, men blev väl inte så där jätteimpad över själva nationalparken efter jag besökt Yosemite, Grand canyon, Zion & Bryce canyon i USA haha.. Dock kryllade det av 'vildhästar' i New Forest vilket var trevligt😊 

Hotellet var fint men blev lite irriterad att det kostade £30/person att använda den 'fina delen' av spa't.. Betalar man mycket för en hotellnatt ska ju det ingå. Vi hade bokat bord på den fina restaurangen men det blev bara några drinkar i baren innan vi beslutade oss för att beställa roomservice och kolla film i pyjamas istället. Så mysigt! 

På vägen hem åkte vi till ett car showroom och provkörde familjebilar. Tycker faktiskt lite synd om Steve som måste sälja bilen, men vi behöver en som får plats med car seats och barnvagn.. Och som jag vågar köra själv. Jag bryr mig inte alls om bilar faktiskt, men har önskat mig en blå så det matchar vår nya ytterdörr 😂


#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :)

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

ser underbart ut

Upp