Operation badrum

Att få inreda sitt drömhus på heltid är verkligen ett drömjobb! Hade gärna jobbat med inredning i framtiden, fast det är nog inte lika roligt att göra det åt någon annan.. 

De senaste två veckorna har jag jobbat stenhårt med att designa 'barnens' badrum. Inga fler möten angående boilers och pipework, nu är det bara designen som ska finputsas. Igår hade jag det sista mötet med vår bathroom designer. (Det är hans titel men han har då inte designat nånting.. Bara beställt vad jag velat ha. Bortkastade pengar) Idag måste jag välja vilket kakel jag vill ha för IMÅN sätts byggarbetet igång! Så pepp!! Hoppas Steve kommer gilla det för har inte haft tid att visa vad jag beställt hehe.. Men han brukar ju gå efter mottot 'happy wife happy life' så det blir nog bra 😊
 
Badrummet kommer gå i ljusgrått, vitt, marinblått och vitgrå marmor. Det kommer bli SÅ snyggt!


Upp