Min möhippa- part 2

På söndagen blev det ytterligare en överraskning med de närmsta vännerna - Afternoon tea at the shard!! Inte nog med det, de hade fixat genom kontakter ett privat rum bara för oss!! Utsikten var overklig! Bilderna gör sig verkligen inte rättvisa. The shard är Europas högsta byggnad och även min favorit byggnad i London. Så sjukt häftigt var det! Det var den bästa afternoon tea jag någonsin ätit. Vem har sin möhippa i the shad?! Bästa kompisarna och bridesmaids någonsin!! Denna helgen kommer jag minnas för resten av livet ❤️ Tack!! 
 
 
 
#1 - - Oslofru:

Oj wow, vilken lyx, vilken utsikt :D <3

#2 - - Tinis - en blogg som vill göra dig glad!:

Åh, vilken nice möhippa! :D

Hehe. Gillar texten som typ säger "möttes av en butler"

*scrollar ned*

ah...okej....jag förstår.

Hehe. Kram!

Upp