Update!

Jag skyller på internet igen. Bloody virgin media broadband! Det går av och på hela tiden! Men för att uppdatera lite vad som hänt i mitt liv den senaste veckan kommer här en snabbis..
 
-I måndags träffade jag Tessa och baby Delilah (som nu både kan gå och säga flera ord aww!). Vi gick på en babyclass och fikade, supermys. 
-Jag har ångest över mitt hår därav inga bilder eller selfies (varför lyssnade jag inte på Steve?)
-Jag har tränat hot yoga och träffat en ny "yoga mate". Dock är det fortfarande "early stages" för att fråga efter hennes nummer haha ;-) 
-Jag har pratat med två kändisar på en dag. Grannen Brix Start Smith (vi pratade om vädret. Klassiker. Ska gå lite djupare nästa gång) och Jamie Oliver, min husgud och secret man crush. Ser ju honom nästan varje vecka så det är inte så spännande längre.. (Hans kontor är brevid mitt hus) Fast prata är väl kanske på gränsen till ljug då jag endast sa "sorry" för andra gången. Vet inte hur många gånger per dag jag säger "sorry" för ingen anledning och pratar om vädret till främlingar. Jag börjar verkligen bli English på riktigt..  
 
 
 
 
 
 
#1 - - Ekan:

Du var ju supersnygg i nya svallet ;)

Upp