Hösten

Är så glad att jag inte jobbar måndagar! (Bank holiday every week wiihoo!) Har pysslat och donat här hemma. Fick för mig att höst pynta lite så jag tog mig en promenad till parken och plockade conkers (hmm..minns inte vad de heter på svenska?), gick till Butlers i Angel och köpte en stor fin lykta och ett orange blockljus..och tadá! Visst blev det tjusigt? Har även budat hem en "vintage brass tray" på ebay som jag ska ha på vårt coffee table..tänkte decorera det med candles, kottar, conkers, mini pumpa och kanske något höstigt löv på hade jag tänkt. Får visa bild när det är klart!  
| |
#1 - - Southern Belle:

Hej, ett tag sedan jag skrev. Har dock följt dig över sommaren och ser att du har haft en trevlig sådan, och att du varit tillbaka i Princeton NJ. Jag är på väg dit snart, först ska jag till WDC för presidentvalet. Men nog om mig, Conkers som du skriver är höst kastanjer på svenska, de som man inte äter. Äter du dem kallas de chestnut och är från ett annat träd. Men Conkers är nog lite londonslang? Ha en riktigt fin höst!!

#2 - - Sandra:

Ja, sommarn har varit underbar, det var så kul att träffa familjen i Princeton igen! Bodde du där förut eller hur var det nu? Just ja kastanjer heter det ju! Man glömmer lätt av sånna ord man aldrig använder haha.. kram!

#3 - - Southern Belle:

Hej igen,
Nej jag har aldrig bott i Princeton, men väl i Mississippi! Men det var länge sedan. Min bästa vän bor däremot i Princeton med sin familj! Så jag är där och i NYC ett par gånger om året.
Trevlig vecka!

Upp