Update!

Vårt internet har legat nere därav ingen bloggning på ett tag. Har haft en super bra vecka, våren har äntligen kommit till London, 16 grader och sol...niiiceee! Livet blir så mycket enklare och roligare när solen skiner, eller hur? Vad har jag för updates att skriva om då.... i onsdags var jag på stand up comedy i Covent Garden med mina girlfriends, vår amerikanska kompis Robyn gjorde stand up där så vi var där och supportade henne (vi hade lovat att skratta högt och tydligt även om det inte var roligt haha) Jag hade DÖTT om jag hade varit tvungen att göra ett stand up gig!! Jag fattar inte hur Robyn kunde göra det frivilligt, hon var så jäkla nervös innan eftersom det var hennes första gig, men SÅ rolig hon var alltså! Det var totalt 6 stand up komiker på scenen men Robyn var nog den bästa! Den enda som irriterade mig var att "program ledaren" (eller va de nu kallas, de som skämtar emellan de olika stand upsen) var på mig HELA TIDEN och skämtade och rent ut sagt skämde ut mig!! Jag tyckte inte det var kul men publiken tyckte det var hysteriskt roligt... Rolig kväll var det iaf :-)
Och så den traditionella middags bilden....Steve lagade mat igår ;-)
Allmänt | |
#1 - - Frida:

Haha "lagade", gott! Saknar dig <3

Upp