helg för mig idag!

Har storstädat lyan så nu är det kliniskt rent när mor och far kommer på besök, såhär fint har det inte varit på mycket längre. Kylen är fylld med gottigheter och jag är redo för en kul helg! Appropå kul, igår blev jag inkallad till chefen.."Sandra, I would like to talk to you, sit down and close the door behind you", blev lite skraj först (för vem har inte respect för chefen och ägaren av skolan?) Men hon hade goda nyheter, hon ville bara säga hur oerhört tacksam hon är att jag jobbar för henne, hur mycket hon och "alla" älskar mig både kollegor och föräldrar OCH att jag skriver de bästa rapporterna och observationer. Blev SÅ GLAD! Skönt att få lite uppskattning för jag jobbar verkligen stenhårt, även om det kanske låter ganska så lätt att passa barn så är det verkligen inte det och det ligger en massa pappersjobb bakom som jag gör varje dag som tar kol på mig ibland.
Sedan gav hon mig löneförhöjning :-) Nu är det bara 5 timmar kvar + möte sedan är det HELG för mig!!
PUSS
| |
#1 - - kinschen:

åhh.. Grattis!! Så himla kul :) Ha en riktigt mysig helg med mor o far din! Pusspuss

#2 - - Oh So Glam:

Grattis till löneförhöjningen! Man kan leva länge på positiva ord sagda om en... visst vet man ju själv hur väl man presterar, men det är alltid kul när andra noterar samma sak! :) Ha en fin helg!

#3 - - Josse:

Grattis grattis! Hoppas ni får en rolig helg:)

#4 - - Frida:

Fusk!! Jag vill också vara med :-(

Upp