jul ledigt...

God fortsattning!! Dagarna rullar pa har i Surrey. Vi firade boxing day med family friends, 4e aret jag varit med nu..herregud vad tiden gar fort :-) Vi spelade spel, drack bubbel, at god mat och byttet julklappar. Fick fina presenter av Steve's familj och slaktingar. Av mannen min fick jag en all incl resa till Mexico!!! Det har alltid varit ett dromresemal for mig, vi aker i borjan av april nar jag har pasklov :-))  
Igar var vi pa Alex & Raya's engagement party (de som flyttat till NYC) vid waterloo, det var super trevligt... langtar SA tills deras brollop i juni. Idag har vi mest tagit det lugnt, last bocker och busat med Max. Den lille rackarn kan (nastan) ga nu!! Idag gick han hela 7 steg! Aww denn linna cupcaken, love him!!


Den coola vasten fick han av mig o Steve i julklapp..
| |
Upp