helgen!

Great weekend!! Eftersom jag knappt återhämtat mig efter min och Tessas utgång i veckan så kör jag på en lugn och skön helg. Mannen min är i California så jag har umgåtts med Frankie hela helgen. Mysigt! Vi hunnit med en hel del. Varit i Sverige (eller IKEA.. men så nära hem man kan komma) och ätit köttbullar och mos! Och såklart svenskt kaffe och chokladbollar ;-) Köpte massa fint till läggen! Sen har vi tränat stenhårt på gymmet och haft Ida på besök och kollat x factor. Nu håller Frankie på med att steka pannkakor.. och det går la SÅDÄR kan man säga.. 
SÅ skönt att inte plugga i helgen.. 
Härlig bild från vår balkong i turkiet...
| |
#1 - - julia:

Okej.. jag har bara varit iväg i två veckor men jag måste säga att jag blir lite avis på köttbullarna.. får väl hålla mig till mars när vi ska till malaysia för att besöka ikea!

Har ni inte tid att titta förbi oss när ni är i Thailand?

Upp