strunt...

Orkade inte vanta tills lordag med att traffa my bf sa akte dit sent igarkvall...sa skont att vi bor nara nu. Huset sag annu varre ut an sist jag sag det. Kartonger och skit overallt.. hmmm och vi som hade planerat en BBQ nasta vecka.. far se hur det blir med de. 

Ikvall ska jag ev till en annan kand blues bar i Brick Lane, Osman ska spela igen sa ska forsoka hinna dit och supporta honom! Iman ska vi forsoka fa i ordning pa huset igen... looks like a meeeessss! Jag hatar mess, ar ganska pedantisk av mig. Jag ar verkligen den mest responsible i varat relationship. Jag tvattar minst 2 ganger i veckan, har det alltid stadat. Steve har 2 sopsackar med smutsiga klader sedan innan jul... gahh jag blir galen pa sant! Men han har lovat att vi nu ska keep it nice and tidy!

Och gud vad skont, inga planer for helgen! Inga bloody birthdayparties... jag kan inte ens rakna hur manga parties jag varit pa sedan jag flyttade hit, nastan varje lordag... det ar ju skitkul men anda skont att kunna gora vad som faller en in. Men nasta lordag ar det Stevens (ja han heter de fast hatar nar jag kallar han de haha!) bdayparty, och helgen efter de ar det Toms.. och ett par veckor efter de ar det MIN!

Pa tal om ingenting sa HATAR jag Londons bussar. Idag kom jag sent till jobbet for att BUSSHELVETET aldrig kom. Eller den kom efter 20 min men de hjalpte ju inte. Hatar tunnelbanan med forresten. Ibland saknar jag nastan gamla hederliga 400 bussen (hylte-halmstad). Den kommer alltid i tid, kor inte ifran en nar man kommer springades, de hjalper en om man har fragor om andra bussar. Jag vet inte hur manga ganger chaffisen "hallt 50 bussen" at mig. Det ar karlek det!

Sa jag precis att jag saknar 400 bussen? Illa.

| |
Upp