Barer

Ni som foljer bloggen lar veta vid de har laget att Match bar ar en av mina stammisbarer har i London. Ligger centralt, ett par steg fran dar bussen stannar vid oxford circus, de har bra musik, okej priser och skon stamning! De ar aven kanda for sina cocktails som ar gudomliga! Vi tankte ga dit igar efter vi skickat hem ek-paronen.. men de va fullt sa vi gick till en pub i soho nara carnaby street dar vi tog ett glas vin.. jag o Malan har verklien fattat dedar med vardagslyx :)


Match bar, 37-38 margaret street (samm gata som min skola)


Forresten, ni som mailat mig om "London fragor" kan kommentera de har i bloggen sa kan jag svara har istallet.. verkar som att de ar manga som har samma fragor, skriv har istallet sa slipper jag svara flera ganger :) FRAGA PA!
| |
#1 - - Sanna L.:

Hej Sandra.

Har nu följt din blogg sen din tid i USA och jag ska åka nästa år som aupair och jag tänkte höra iaf du har lite tips inför ett aupair år och vad ställde du för typ av frågor.

Kraaam

p.s tack för en skit bra och rolig blogg :D d.s

Upp