All alone...

Tjabba tjena. Tisdag idag, borjar jobbet halv 2 och jobbar till 9. Suger att jobba sa sent, men samtidigt skont att ha sovmorgon ibland. Igar jobbade jag fran 10- 5.30 tex. Jag inte riktigt fattat att jag ar har annu, jag var ju i USA for bara nagra veckor sen... An sa lange sa alskar jag London, det kravs mkt for att inte gilla denna underbara stad! Utelivet, restaurangerna, cafe'erna, byggnaderna.... I'm inlove! Men som jag sagt innan sa tror jag inte att nagot i hela varlden slar NY... det finns mycket som ar battre har, men NY ar mer coolt.... mest for de hoga byggnaderna antar jag. Om man gillar fina parker, grander, smagator, marknader, secon hand butiker... sa ar London the place to be!

Jag ar fortfarande livradd for chefen. Han har bara sagt possitiva saker till mig (an sa lange haha), men man marker att han har nagon form av maktmissbruk. Varfor ska alla chefer vara dumma i huvudet? Men bortsett fran de sa ar det riktigt kul! De har grymt snygga skor och spelar hog partymusik dar inne, sa humoret kan inte svika an latt... Har hittills kopt 2 par skor dar, ett par skitsnygga stovlar och ett par annu snyggare svarta pumps med en ros pa! (bilder kommer hall ut kara vanner!)

De hade ju ringt och mailat mig fran Hilfiger, sa gick dit igar.. men managern hade lunch da sa han som stod i kassan sa att han kunde ta mitt CV. (jag fattar inte varfor jag skulle ge det igen?) Typiskt, jag som hade velat traffa managern, alltid mkt lattare att fa jobb om de ser hur man ser ut och beter sig. Dar jag hittills fatt jobberbjudande har varit dar jag har pratat med managern istallet for att ge cv:t till en anstalld.... Den managern (fanns 2 st) som ville ha en intervju med mig pa hilfiger ar nu pa semester (han har jag traffat, flirtade som fan han va ganska sa snygg), men den andra managern kunde jag ju inte traffa igar for han va pa lunch, och det ar troligtvis han som ska anstalla... Hanger ni med? Vi haller bade tummar och tar.

Igar akte Ekan hem:(.. kanner mig lite smatt overgiven... men tack for en underbar resa!! Hoppas allt gar enligt planerna nu bara...;)


Nu ska jag fixa till mig och dra till banken for att fa ett engelskt bankkonto!
Om 3 dagar far jag ett nytt svenskt visa kort!! Wiii.... (ja, jag har varit pank sedan jag blev bestulen)


Puss o kram
| |
#1 - - Malin:

Det har gått en dag och du fattar inte hur mkt jag redan saknar dig! Det känns ändå som om jag kommer tillbaka till London snart (om jag helt plötsligt får pengar av en vänlig själ).

Jag vet att du kommer klara dig hur bra som helst till dess! Hälsa Steve och Amor från mig ;)

Miljoner kramar

Upp