ska jag stanna?

Idag kom jag och Kathy (mamman) på tal om sommaren...hur skönt det ska bli. Jag och Arden ska hänga vid poolen varje dag då det är fint väder.. sedan har vi ju hyrt ett hus hela augusti månad i Bay Head (New Jersey's eget Tylö).. sen sa hon "men..ditt år är väl slut i aug??"

Jo, det är det ju egentligen.. sedan frågade hon om jag ville förlänga året!! Blev otroligt glad.. väldigt smickrande att de tycker om mig så mycket. Hon tycker att jag gör ett bra jobb, och har bra hand om barnen! :)

Nu är ju frågan bara vad jag ska göra.... har ca 4 veckor på mig att bestämma mig innan jag ska skriva på nytt kontrakt. 
| |
#1 - - Mikaela:

Om du verkligen trivs i familjen tycker jag att du ska stanna. Tank pa att du aldrig kommer fa denna chansen igen.

#2 - - Ida:

Jag tycker du ska stanna eftersom du trivs så bra =) va händer i sverige lixom?

Sedan til en liten fråga bra.. när du år ute? Har du falskleg eller har kontakt med promoter? Visste inte att det var 21 här tills jag kom hit, FAN, man måste ju få festa näe man väl är här lixom!
Ha det bra

#3 - - Ekan:

Ja tycker ocksa du ska stanna. For da kan jag komma och halsa pa dig! Och later som du trivs som fisken dar nere :) PUSS

#4 - - Anonym:

jag tkr du ska stanna!

Upp