Primerose Hill

Hade en LOVELY bank holiday! I går var vi och kollade på en ny bil (Steve har 30 års kris redan hehe!), sedan åkte vi till underbara Primerose Hill som ligger ovanför Regents park, där åt vi glass och njöt av utsikten över London och strosade igenom deras urgulliga highstreet med söta cafeér och fina små butiker. Wow vilka hus de finns där.. helt otroligt! Där hade man inte tackat nej till att bo! 
 
#1 - - Felicia:

Åh, bor du i london?! Du kanske har hört att Demi Lovato är där nu och jag hade gjort allt för att gå på konserten på fredag men biljetterna är tyvärr först till kvarn som gäller. Jag vet inte men om du kanske skulle kunna hjälpa mig på något sätt typ att kolla hur många det står utanför palladiums office där eller till och med få biljett? Jag betalar vad som helst och om du inte kan gör det inget, tack ändå! <3

#2 - - Felicia:

Åh, bor du i london?! Du kanske har hört att Demi Lovato är där nu och jag hade gjort allt för att gå på konserten på fredag men biljetterna är tyvärr först till kvarn som gäller. Jag vet inte men om du kanske skulle kunna hjälpa mig på något sätt typ att kolla hur många det står utanför palladiums office där eller till och med få biljett? Jag betalar vad som helst och om du inte kan gör det inget, tack ändå! <3

Upp