snart!!

Idag jobbar jag hemmifrån...nej jag har inte huset fullt av kids, jag skriver på mina "end of term reports" (om barnens 6 areas of development, 7 sidor per barn ..pust..). Lyxigt att jobba hemmifrån även om diciplinen kanske inte ligger på top. ;-) Jag sitter mest och dag drömmer om New York, för imån bär det av mot staterna wiihoo! Vänner, pojkvän, världens häftigaste stad och gå på ett bröllop som kostar mer än 1 miljon sek! Svårt att slå!

Organiserad som man är så har jag bokat restauranger, hittat coola roof top barer och planerat roliga saker vi ska göra! På fredag är det bröllopet, lördag post wedding brunch och på söndag ska vi åka till Princeton för att hälsa på The Bogle family! (Där jag var au pair 07-08), ni har väl inte glömt lilla Arden??? Så kul det ska bli att träffa dom!! Förutom det så har jag inget planerat, förutom att njuta av varje minut!!! Vi stannar till onsdag.
En av de första bilderna jag tog i NYC
#1 - - Oh So Glan:

Låter fantastiskt! Ha det så härligt i USA och njut av ditt besök hos din förra au pair familj. Ska träffa "mina kids" i Boston i sommar (2:a gången sen jag kom hem från USA -09). Längtar!

#2 - - åhh så kul!!!:

#3 - - Sandra:

Vad roligt, hon måste ha blivit jättestor nu :)

Upp