Mapquest suger

På tal om ordet "fuck", det användes flitigt för en stund sedan. Skulle gå på mitt första aerobicpass. Självklart hittade jag inte dit... ligger bara 10 minuter här ifrån, men likförbannat går det åt helvete när jag ska hitta någonstans! Förstår mig inte på amerikanska vägar, och kartor. Mapquest.com är den sämsta jävla skit som uppfunnits. Säger gator och vägar som inte finns, lägger dit okända addresser osv.

Tacka vet jag kära Halland. Där kör man inte vilse minsann. Och tacka vet jag GPS! 


Nu har jag missat två av de första klasserna. Och det allra värsta.. råkade spilla ut hela min vattenflaska i träningsväskan där min kära cellphone låg. Så nu är mobilen stendöd också. Hur ska jag klara mig utan mobil??? Jag säger som Arden brukar säga....FUCK!
| |
#1 - - Pernilla:

Du är välkommen i klubben för de som kör vilse i Staterna! ;)

Jag är lika hopplös själv...

#2 - - Cicci - au pair i Providence, USA:

Ah nej, jag lyckades ju fa min mobil dodad genom vattenbad ocksa! Lagg den bara pa natt stalle och ror den inte pa en vecka. Sen laddar du den, lamnar den ifred igen och VIPPS, den funkar igen! Jag vet inte ens om det tar en vecka. Men gor for guds skull inte samma misstag som mig - och kop en ny dyr mobil. Bara mobilen far ligga ifred och torka sa blir det bra. Och ja vet, mapquest ar asjobbig. Tar man en vag fel sa hittar man ingenstans. GPS som standard i alla bilar - ja tack ;D

#3 - - Kristin:

Jag har lärt mig för länge sen att man aldrig ska lita helt på mapquest. De går bra om man vill få ett hym hur saker och ting ser ut, men som vägbeskrivning kan den vara helt ute att cykla.

Upp