Min möhippa! Part 1

Förra helgen var det dax för min möhippa! Jag hade lyckats klura ut datumet (fast här i England bestämmer egentligen bruden datumet själv) men visste inte vilka som skulle komma eller vad vi skulle göra, och jag fick inte ställa några som helst frågor.. redan i fredags blev jag överraskad av mina svenska bästa kompisar som flygit över, Malin, Mia och Ida! (Frida kom redan på torsdagen då hon faktisk har flyttat hit!!) De tog mig på bar gärning i köket, sedan blev det ett par drinkar på eagle som en liten uppvärmning inför lördagen. ;-) Såå kul att catcha upp!
Nästa morgon åkte svenskgänget in till Oxford street där jag fick ögonbindel och blev bortledd till Yo! sushi där resten av tjejerna väntade. Hela 18 goa vänner kom!! (jag som drömde att ingen dök upp haha!) där gjorde vi en sushi making class och drack lite bubbel. Eftersom jag älskar att laga mat och ska till Tokyo på honeymoon så körde mina bridesmaids på japansk tema. Geisha peruken på. Riktigt roligt och gott blev det! Ser fram emot när jag ska impa på middagsgäster i framtiden!
Steve hängde på!
Mamma Kirk var också med! (Min mamma kunde tyvärr inte komma)
Sedan blev det ett pitstopp eagle pub för en drink, för att sedan gå upp till vår lägenhet där Steve, Lorna och mamma kirk hade pyntat hela lägenheten med rosa hen party dekorationer! Möttes av en butler i dörren som gav mig en drink 😜 

Vi lekte flera roliga lekar! Bland annat "who knows the bride the most", mr & mrs (med Steves svar inspelade!) och så fick alla ta med sig en sak som påminde dom om mig så fick jag gissa vem det var från (tex Natalie som jag träffade i djungeln i Goa tog med sig ett par hörlurar, eftersom vi träffades på ett silent disco, Mia hade köpt en snickarlåda eftersom vi ville bli snickare som små etc.) Kul!! 
 
Efter lekar och en hel del drinkar från våra butlers kom taxis och körde oss till Mahiki där tjejerna fixat bord. Mahiki är en av stans roligaste klubbar med typ Hawaii tema, där Steve faktiskt tog mig och Malin när vi precis flyttat hit 2008. Minnen!! Dansade oss svettiga tills morgonkvisten och hade så jäkla roligt! Så roligt att jag och Ida blev tvugna att "get some fresh air for 20 minutes or get out of here" 😅😅 
 
 
Part 2 kommer imån! 
 
Upp