Pampering

Igår blev det en dag fylld av pampering. Det blev både ett besök hos Chris för att fixa håret (det blev fab, Phew.. lite svettigt var det allt innan han tvättade bort färgen) och en ansiktsbehandling. Tjejen som jag går till är så himla gullig. Hon bad mig komma in till salongen en timma tidigare än bokat, då hade hon förberett salongen med värme och musik och gav mig en timmas helkroppsmassage och peeling helt gratis bara för jag är en 'beautiful princess bride to be' ☺️  (Fördel med att vara en lojal kund). Nu är jag len som en baby!
 
Jag har aldrig varit mycket för spa behandlingar förut, tyckt att det varit onödiga utgifter när man kan köpa kläder istället men jag har helt ändrat syn på det. Nu är det ofta på mina lediga fredagar som jag unnar mig massage, ansiktsbehandling, naglar, ögonbrynsfix etc. Mer glam i vardagen helt enkel 😉 Mindre glam är att jag även fått gå till sjukgymnast eftersom jag på något vänster skadat nedre ryggen. Har haft ont sedan November. Ibland glömmer jag bort det tills jag får som ett knivhugg i ryggen och nästan dör av smärta på kuppen. Hoppas det hinner gå över inom 2 veckor..😥 så trist att jag inte kan träna som jag gjorde innan, det är ju nu om någon gång i livet man vill vara i bra form.
Jag och bae 😘
Har jag sagt att hon flyttade hit efter min möhippa?! Älskar att hon är tillbaka i London, where she belongs! 
 
Allmänt | |
Upp