Bordsplacering

Såhär har jag suttit och pusslat de senaste kvällarna.. Bordsplacering är jättekul att göra, men svårare än vad jag trodde. Vissa bröllop jag varit på så splittrar de på paren, men det tycker jag absolut inte man ska göra, däremot vill man att folk ska sitta med folk de har något gemensamt med/känner eller som vi tror de kommer ha trevligt med.. 
Är så ledsen att vi inte kunde bjuda fler till bröllopet. Man vill ju såklart att ALLA man tycker om ska komma, men tyvärr får inte alla släktingar och vänner plats. Men vi hade tänkt ha en bröllopsfest i Sverige i sommar 😊 herregud ännu mer att planera.. Kul! 😜
 
Nu ska jag på möte med vår fotograf i Soho och efteråt har vi vår bröllops food/wine tasting. Som vi längtat! 
Allmänt | |
#1 - - Oslofru:

Så synd att man inte kan bjuda alla, men man måste ju dra gränsen någonstans! Lycka till med allt! Kramar :)

Upp