Sverige bröllopsfest ♥

Nar vi var i Sverige hade vi ordnat en supertrevlig brollopsfest for slakt och vanner. Sa roligt att sa manga kunde komma och fira (som sagt, alltid nagot att fira i the Kirk household, men nu far det vara nog med weddings hehe), tror vi var over 40 pers i slutandan. Vi (och mamma & pappa) bjod pa god mat och dryck och det minglades anda in pa smatimmarna.. Vi hade en toppendag/kvall och det var superkul att traffa alla slaktingar som man inte sett pa flera ar! 
Ida och Julia ♥
Max blev sa fortjust i huden att de kopte en likadan till honom veckan efter haha.. 
Hanneli & Mrs Kirk
Hanneli & Mamma
♥ ♥ ♥
Jag overdriver inte nar jag sager att denna tartan ar den GODASTE jag nagonsin atit. Den har hangt med pa alla mina fodelsedagar sedan barnsben. Tack farmor! 
 
 
 
#1 - - Frida :

Älskar tårtan!! Önskar jag också va med!!!

Upp