Our honeymoon

Nu har vi bokat hotell till vår honeymoon!!! Jag och Steve älskar ju att resa (surprise!) så att planera en honeymoon är stort för oss. Vi måste alltså komma på en destiantion som slår andra resor vi varit på, vilket varit ganska så klurigt eftersom vi gjort många grymma resor genom åren. It has to be spech.. vi fullkomligt älskar storstäder, så det har alltid varit en självklarhet att åka till en storstad på vår smekis, men vi vill kombinera det med en riktigt lyxig beach resa också för the ultimate honeymoon feeling.. 
 
Dagen efter bröllopet hade vi tänkt ha en post wedding brunch/lunch/drinks i en pub för de som kan och vill, och på måndag morgonen åker vi till TOKYO i Japan!!! Så jäkla excited alltså. Vi kommer spendera 4 nätter på Shangri La(älskar Shangri la hotell!). Utforska staden, dricka cocktails på rooftop barer, sjunga karaeoke, se robotar, gå på sumo match och äta på grymma restauranger. Så häftigt det kommer bli!
 
Sedan flyger vi vidare mot Philippinerana för 9 nätter på Boracay's Shangri la för en mer typisk honeymoon stay. Vi slog på stort och bokade bla. en privat två-vångingsvilla med egen pool! Sedan tillbaka till Tokyo för 2 nätter och slutligen tillbaka till London för ytterligare 4 dagars påskledighet. Och som extra grädde på moset så flyger vi 1st class! ;-) 
 
Jag döööörrrr..... Vad har jag gjort för att förtjäna en sån här resa!? Det kommer bli vår livs resa, that's for sure!
 
 
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Oj wow!! Sjukt avundsjuk här!! :D :D :D <3

#2 - - Mibb:

Woooow!!! Det är du värd :)

#3 - - Linda:

Åh, vad kul! Jag har varit i Tokyo två gånger, och om bara två veckor är det dags för en tredje -och då ska killen med, som aldrig varit där! Om ni vill se mer av det autentiska rekommenderar jag starkt att gå runt i Asakusa, en stadsdel där bl.a. ett stort tempel ligger som drar till sig många besökare. Och shoppa i Ginza, haha. Uniqlo har sitt moderskepp där, och är typ HM:s priser fast snyggt och bra kvalite :P Shibuya är häftigt också, där kommer ni säkert att hamna naturligt :)

Svar: Tack för tipsen! Vet du några coola barer och restauranger så tipsa gärna mera :-)
Sandra i London

#4 - - Jannica:

Sounds amazing! Jag är också supersugen på att åka till Japan, funderar på det som destination när jag fyller 30 (om 2,5 år).

Svar: Tokyo verkar så jäkla häftigt. Det vore ju perfekt som 30 års destination! Jag kan ge massa tips efter jag varit där :-)
Sandra i London

Upp