Broadway market

Det var en mörbultad, blek och smått bakis Sandra som masade sig bort till Broadway market igår. Huvudvärken berodde på två saker. Gårdagens aggressiva vinintag och min (too) advanced yoga pose där jag bokstavlig talat landed on my face. (Testa att göra 'the crow pose' själva. And good luck).
 
Här kommer hur som helst ett London tips! Jag älskar att gå på marknader på helgerna. Min favorit är nog Spitafields market som ligger nära där vi bor, dock väldigt turistigt, men igår gick vi längs med regents canal (som ligger längre ner på vår gata) bort till Broadway market i östra London. Fattar inte varför vi inte varit där tidigare när vi bor så nära. Jättemysigt var det. Inget turist så långt ögat kan nå. De har allt från mat till kläder och roliga prylar. Vi köpte med oss flera goda ostar och kött från en bonde som jag lagade världens godaste rätt med på kvällen. Så tummen upp för Broadway market. Väldigt 'East London cool' så att säga. Gå dit och strosa runt och häng på en av de mysiga pubarna efteråt för en äkta east London feel. 
 
#1 - - Tinis - en humorblogg:

Åh, älskar sådana här tips:D Ska definitivt skriva upp det här inför nästa resa till London:)

Kram!

Upp