It's all about the details...

Jag trodde faktiskt inte jag skulle bry mig så mycket om små små detaljer som ingen av gästerna ens kommer lägga märke till (eller gör dom?), har alltid haft tanken att 'sålänge vi har grym musik och massor med alkohol så räcker det', men där trodde jag fel. Eftersom jag har all tid i världen har det blivit många många timmar framför pinterest och googlande hit och dit. Kom på mig själv igår av att googla confetti färger i två timmar haha.. Det finns för mycket val. Efter vigseln vill vi ha confetti? Rosblad? Bubblor? Ris?
 
Kom fram till beslutet (Steve är inte till så mycket hjälp angående sånt här) att köpa torkade röd/rosa rosblad. Vad tror ni om det? Det kostade mer än en skjorta vill jag lova, men tror det kommer bli fina bilder med lite färg i luften! Och vem vill få ett riskorn i ögat liksom.. ;-)
4 månader to go... 14 MARS SMÄLLER DET! 
 
 
#1 - - Tinis - en humorblogg:

Och rosblad luktar ju gott?!

Hehe, alltså kul med bröllop oavsett men kan tänka mig att jag skulle bli likadan om jag planerade ett bröllop, det ska ju inte vara bra utan liksom SUPERBRA:)

#2 - - Frida:

Bra beslut!!! Sååå fint med rosblad!!:)

#3 - - Malin:

Akta klänningen bara, ifall du har nåt släp... Jag trampade in röda fläckar överallt ;)

Upp