wedding update

Efter ytterligare lite blod, svett och tarar har vi nu hittat en ny lokal som var ledigt samma datum, inte stanger klockan 11 och som man far spela hur hog musik man vill i..yay! ;-) Inte det lattaste vill jag lova. Nu kan jag lugnt saga att jag kan alla brollopslokaler i hela London innantill haha.
 
Nya lokalen ar en supercool private members club i Soho, sa verkligen perfekt lage for folk att ta sig dit/hem/hotell.Tro det eller ej men vi foredrar faktiskt det nya stallet, sa jag tror det var meant to be. Inredningen ar too die for! Den har ingen skyline view som de andra lokalerna men den har allt annat som de andra inte hade. Tegelvaggar, bara en san sak. Och en sjukt fin takterass (med tak och varme) Det kanns helt ratt och 100% oss! 
 
Nagon som har en kul ide for mitt 'something blue' ?
 
 
 
 
#1 - - A:

Dom blå skorna måste du ha!!!

#2 - - Mibb:

Skorna 😍😍

#3 - - Frida:

Gillar också blåa klackar!! /Frida

Upp