Om ni skulle missat...

In case you have missed the BIG news.... Jag blev overraskad med en resa till New York forra helgen dar Steve hade planerat det finaste frieri jag nagonsin hort. Jag svarade såklart YES! Och jag som trodde vi skulle ivag och kampa pa festival i England haha!! Sa numera kan ni kalla mig future MRS KIRK!!! Gaaahhhh!!!! 



#1 - - Mibben:

Den där ringen är to die for!!! Pussss

Svar: Tack! Det ar verkligen min dream ring!! PUSS!
Sandra i London

#2 - - Anna:

Jätte grattis. Har följt din blogg sen du va aupair i USA (nu låter jag som en stalker haha). Grattis iaf :)

Svar: Tack!! Alltid kul med gamla trogna lasare! Kram
Sandra i London

#3 - - Malin :

Härligt att båda våra män fick häcken ur detta året. På tiden tycker jag.

Ringen super fin. Hur friade han? Nu får du dela med dig av bröllops planeringen. Så glad för din skull xxx

#4 - - Angelica Johansson :

Vi har ju fått höra allt, men måste tillägga: -- Vilken romantiker Steve är! ❤️❤️❤️

Tack för fina dagar i London!
Puss Mamma

#5 - - Johanna:

Stort grattis Sandra, och vilken superfin ring! :) Ska bli spännande att följa dig (er) fram till the big day!

#6 - - Frida:

Ja e såååå excited!! Älskar ringen!!!

#7 - - Jannica:

Stoooort grattis fina du! Den där ringen är verkligen one of a kind, a treasure for life!

#8 - - Karolina:

Stort GRATTIS! Så himla roligt:-)

#9 - - Vickan:

Ett megastort grattis till er!! Ringen ingen är helt sjukligt fin!! Och frieriet- finns inte ord!! Stor kram på dig finis!!

#10 - - Lina:

Grattis! Men är också nyfiken på frieriet :)

#11 - - Fanny:

Grattis, vad fint!! Hoppas vi får höra mer!

#12 - - Madeleine Moberg:

Men gud vad magiskt! Jättestort Grattis! :)

#13 - - Evelina:

Stort grattis till förlovningen! Dock kan jag inte se bilden i inlägget, vilken jag gissar var på ringen. Så nyfiken! :)

#14 - - Tina:

Ååååh guuud var roligt. Har ju också följt bloggen sen du var aupair. Så himla kul!!!
Kramis

#15 - - Malin:

Åh grattis, helt sjukt fin ring, verkligen grym!

Jag har följt din blogg sen usa och har verkligen tänkt sistta tiden med alla bröllop ni går på, att nu vill jag läsa om ert bröllop =)

Upp