GNO and babytalk

Igår slog jag och Tessa klackarna i taket på en bar i City. Underbart att ses, vi hade sååå mysigt delade på en (okej två) flaskor vin och catchade upp rejält! Sedan hon fick sin bebis har vi bara varit ute en gång, och innan dess var hon ju gravid. Så hon hade mycket att ta igen! ;-) Pratade mycket om mamma livet och hur det "changes everything" till det bättre och det sämre. Så skönt att ha en mamma kompis som verkligen är ärlig, för när man läser mamma bloggar så är allt så himla underbart och perfekt. Men utan att skriva en rapport så kom jag till slutsaten att jag nog ska vänta ett par år med bebis och fortsätta njuta av mina pubbesök, resande och framförallt sovande. Hon erbjöd mig att låna Delilah när jag vill och så har jag ju faktiskt 15 barn fyra dagar i veckan... ;-)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp