Dag 4 Palolem beach


Fullkomligt älskar Goa och Indien so far.. Bor i en beach hut mitt på stranden. Somnar och vaknar av havets brus.. Tar mig ett morgon dopp innan frukost. Maten är HIMMELSK och galet billigt. Cocktails för £1/10sek styck, (Detta har självklart utnyttjats förfullo.) Jag har bränt mig i vanlig ordning så solar nu med en T-shirt. 

Det känns verkligen att man är i Indien. Bara ett ställe har wifi och det funkar 'bara ibland', igår gick strömmen i hela Palolem (påläst som man är hade jag med mig ficklampa så vi lyckades hitta hem i natten). Rape alarmet har ej behövts användas men jag har det med mig hela tiden..det går kossor bredvid dig när du solar på playan. Börjar kännas helt normalt nu. Jag tackade nej till en pedikyr för 35 SEK för jag tyckte det var lite 'prisey'.. Haha det gick fortare än jag trott att komma in i backpacker livet.. 


Puss från Goa 
Upp