Englandet christmas part 2


Sorry, Dåligt med inlägg tyvärr. Har haft det supermysigt i Sverige! Spenderade fem dagar med familjen, åt god mat, träffade släkt och vänner! Är nu tillbaka i England och bor hos Steve's familj i Surrey i ca 1 vecka.. vi myser vi mest runt i huset, äter äter äter och dricker vin 👌och busar med Max såklart. Han är sååå söt verkligen avgudar uncle Stevie! 😜
Allmänt | |
#1 - - Carro:

Hej! Jag har några frågor om eran lägenhet, om du inte tycker de är för privata för att svara på.
Först undrar jag om ni har köpt den, eller hyr, samt vad månadskostnaderna ungefär kommer upp till per månad! Plus minus...
Jag flyttar till London nu i början av året för studier och har kollat lite på bostäder. Funderar på en one studio eller ett flatshare.. men jag tycker priserna är "uneblivable" i endel fall, och vet inte riktigt vad som är ett bra eller mindre bra pris att betala per månad...

Svar: Hej! Förlåt för sent svar. Vi har köpt våran lägenhet, men håller med dig, priserna i den här stan är helt sjuka. Delar man lägenhet och vill ha eget rum får man betala från £500 i månaden och upp för en hyffsad lägenhet i bra område. Studio är ganska så dyrt, jag bodde i en studio för £1000 per månad excluding bills och council tax på £120 i månaden. Delar man lägenhet ligger kanske räkningarna på ca £50 i månaden per person skulle jag tro, troligtvis mer.. lycka till :-)
Sandra i London

Upp