TGIF

Det har varit dåligt med inlägg senaste veckan, har varit sååå trött efter jobbet då jag fortfarande inte har kommit över jetlaggen till 100%. Samma dag som vi landade i London anlände våren, vi har haft otroligt fint väder (we are talking t-shirt!) och visst blir livet så mycket enklare då? Och ännu bättre för att det är FREDAG! Ikväll blir det premiär på The Eagle's beer garden, då vet man att sommaren är runt hörnet! 
Bilden ovan har en liten kul bakgrundshistoria. Jag och Steve skulle gå till en bar vi blivit rekommenderade i min guide bok. Baren var beskriven som "San Fran's hippest dive bar in the coolest area" Låter ju nice tyckte vi men insåg när vi klivit in genom den svarta dörren (med en döskalle på, men där ringde ingen klocka) att vi hamnat på San Fran's troligtvis "hippaste" Hells Angels/hard rock bar. Kan inte med ord beskriva hur dessa människor såg ut, jag vågade inte en beställa drinkar i baren haha.. så Steve fick göra det istället, med sin posh Surrey accent, finskor och RL jumper haha de måste undrat om vi hamnat fel. Så vi drack ölen snabbt som fan sedan gick vi till en mer suitable bar. (Jag är verkligen ingen bar snobb, jag dricker lika gärna billig öl på en dive bar som champagne på en rooftop bar, men ibland blir det bara lite fel..)
#1 - - Frida:

Hahahaha kul, typiskt er att råka hamna där känns de som ;)

#2 - - Anonym:

Haha... Du är så rolig! Det är bara att checka av i guidboken och gå vidare.
Puss A

Upp