California

Flights booked! I'M SOOO EXCITED! Nu blir det äntligen av, min dream holiday som jag pratat om i sååå många år! Jag och mannen ska road trippa 2,5 vecka i California i påsk!! Det kommer bli den bästa resa vi någonsin gjort! Vi har inte hunnit planera alla stoppen ännu måste göra en massa research först...Det enda som är planerat är att vi flyger in till San Fransisco och hem från L.A. Där emellan klämmer vi troligtvis in Napa Valley, Yosemite national park, Santa Barbara, Laguna beach etc....Att planera en sån här häftig resa är ju halva nöjet! 
Allmänt | |
#1 - - jenny :

Jag och Mark road trippade förra året i USA, vi körde på lite vilda västern tema och åkte till en massa nationalparker och campade i Grand Canyon, till sist åkte vi upp till Las Vegas för några dagars party. Tror det var bästa resan jag någonsin har varit på! Älskade USA så mycket att vi åkte tillbaka till New York (stor skillnad, I know) för några månader sedan. Nu i månaden ska vi åka till Indien, och jag kan knappt bärga mig! Woohoo!

Svar: Ah later som en haftig resa! Vill garna till vegas men tror inte vi hinner med det, det verkar vara bananas dar!! Vet du om man maste hyra bil innan man aker Eller kan man gora det dar? Indien och goa ar pa min lista att besoka :-)) ha en underbar resa!
Sandra

Upp