There's always something to celebrate

Happy weekend! Fredagen kickstartades med flygande Jacob (en av mina klassiska svenska favvosar) och en flaska champagne. Vilken kombo, inga ostron här inte. Ibland får jag lite dåligt samvete att öppna en flaska om man inte har något att fira... men det är ju så gott så brukar alltid hitta på något som typ "it's friday", "life is good" eller "4 years and 2 months anniversary". Champagne är min absoluta favorit dryck men man vill verkligen inte over drink it för då blir det ju inte lika speciellt. Hur som helst, igår "firade" jag att jag äntligen stämt min kära sambo och fått en fin present på bank kortet som plåster på såren för min skadade fot. (Sedan bil olyckan i påskas) Hehe så hemskt det låter.. (ersättningen kom självklart inte ur Steves ficka utan hans försäkringsbolag). Jag har Steve's farbror att tacka då han varit min advokat under "processen", han fick upp ersättningen till mer än dubbla jag blev erbjuden från början. Så en champagne flaska är sent till honom också. Och Steve är jag nog skylldig en middag iaf...  
#1 - - Trees, mamma i London:

Hej :) Ja, älskar det också, utlandsbloggar överhuvudtaget. Tack så mycket! Vad fin du är!

Upp