Carb fest, Bond & Bowling

Vilken härlig höstig helg! I lördags åt vi lunch på Fig & OliveUpper street. Super god mat, Islington chica människor och riktigt bra priser. Dit kommer jag definitivt gå igen. Sedan blev det bio i höst rusket, vi såg nya Bond filmen som var jätte bra.. dock saknade jag en riktig Bond brud och love story...
 
I söndags tog vi en promenad och hamnade i Bloomsbury där vi åt varsin goood pizza på pizza express, satt precis vid fönstret då jag ser två gamla kill kompisar från min gamla skola (i lilla Hylte!!) gå förbi.. hur stor är chansen i stora London? Förra året såg jag en kille från min paralell klass i gymnasiet mitt emot mig på tuben.. 
 
Senare gick vi av en slump förbi All star lane  som är ett bowling hall/bar/karaeoke/diner ställe. Jag och Malin var där med Steve och hans kompisar när jag precis flyttat till London september 2008 och har inte varit tillbaka sedan dess. Verkligen nostalgi känsla!! Vi gick in och spelade och hamnade på samma bana som för 4 år sedan. Gissa vem som vann överlägset? Vet inte vad det var med mig men jag gjorde strike efter strike efter strike... Ser redan fram emot nästa gång! 
 
 
 
London | |
Upp