time out

Bloggen bloggen vad ska det bli av dig? Fran och med nu tar jag ett uppehall, kanske for alltid. Jag har varken tid eller lust att blogga just nu.  Men folj mig garna pa Instagram (sandra_sweden) dar jag uppdaterar lite oftare!
 
 
Pa aterseende. xxx
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vafan sank! Varje dag har jag som rutin att gå in på din blogg!! Tycker du ska fortsätta hålla oss uppdaterade!! Puss

#2 - - Southern Belle:

Hej Sandra,
jag förstår att det kan kännas som ett ok att blogga men jag har uppskattat din blogg. Det har blivit lite av en vana att "titta in" hos dig någon gång i veckan och följa ditt liv. Önskar dig all lycka till med fortsatt jobb och kärlek.
Med varma hälsningar, SB

#3 - - Frida:

Men nej vad ska jag då läsa!! Bohoo

#4 - - E:

Tråkigt! Vems liv ska jag nu drömma mig bort till....

#5 - - Anonym:

Tänk vad du har hunnit med sedan du började blogga 2007 i USA!!

#6 - - p:

Tror nog du får fortsätta att blogga!

#7 - - Sandra :

Nej fortsätt,,duhittar på så mkt roliga saker och älskar att läsa om fler som bor i utlandet (jag själv i Spanien), lycka till med allt :)

#8 - - London mamma:

Hej! Jag har precis hittat hit - jatte kul ju att lasa andra London svenskars blogg :-) Har aven lagt till lank hit pa min sida, hoppas du inte misstycker. Ser fram emot att bladdra igen lite av ditt arkiv.
Pa aterseende!
Catharina

Upp