Ibiza next!

Kan väl inte påstå att jag är värd en semester efter både Mexico, Frankrike och New York... men njuta det kommer jag göra ändå. Håller på att packa resväskan för imån bär det av mot Ibiza, har hört SÅ mycket gott om den ön så ser fram emot att åka dit, det är verkligen "it-stället" för Londoners att åka på sommarn. Det är svärföräldrarna som hyrt en villa ett par veckor och även Steve's systrar + pojkvänner + baby Max+ kusinerna från Brighton + föräldrar kommer vara där, fullt hus så kul! Steve åkte dit för ett par dagar sedan, jag har redan bokat upp alla mina semester dagar så det blir "bara" 9 dagars holiday för mig men det räcker nog gott och väl. Har internet i villan så kommer blogga där med :-) Woop wooop Ibiza here I come!! 
 
 
 
 
Ibiza | |
#1 - - Oh So Glam:

Guuud vad härligt! ENJOY! :-)

#2 - - Sandra:

Åhh, jag va nyss där. Underbart ställe, vi hyrde oxå en villa. Njut!

Upp