Mexico del 1

Medans jag kurrerar mig och har tråkigt (Steve har övergivit mig för sin jobb dator nu) så bjuder jag på lite bilder från Mexico. Åh vill redan tillbaka när jag ser bilderna. Det är alltid först när man kommer hem som man inser hur bra man hade det... Jag älskade Mexico, dock var Playa del Carmen mycket dyrare än vi trodde. Maten var ofta i nästan samma prisklass som London, taxi var dyrt, (fast o andra sidan kostade en öl ca £1.20, och det är ju det viktigaste haha) så det tappar ju lite av tjusningen tycker jag. (Det är det som var så underbart med Vietnam och Thailand, att man kunde äta middag för £3,5) Vi hängde visserligen mest på hotellet där maten och drinkar var gratis (eller gratis och gratis, den var ju betald för innan vi åkte). Det fanns många roliga uteställen och stranden var underbar så rekommenderar verkligen att åka dit!
Hur underbart??
Utsikten från poolen..
..där jag flitigt utnyttjade poolbaren!
Chillar med min 4e(?) Mohito
Finare än skator
First dinner out in town..fick användning av min fina klänning jag köpte i Hong Kong
Corona, hatt och tequila. Då vet du att du är i Mexico!
Vi hittade en mysig Mexikansk restaurang med fin utsikt
Afternoon champagne, why not?
Mexico | |
Upp