The painting!

As promised.. såhär fin är vår nya tavla! :-) Är SUPER NÖJD med den. Kan titta på den hur länge som helst...dock gör den sig inte lika bra på bild som i verkligheten, färgerna är lite annorlunda eftersom det var mörkt ute när jag tog bilden och tavlan är mer "glossy" irl.. but you get the point :-)
Ikväll är jag ensam hemma för första gången tror jag sedan vi blev sambos! (Mer än 5 månader sen!) Det var inte kul att laga mat till bara mig så det fick bli en "kläm-macka" istället... men vin det är ju lika gott att dricka själv ;-) Nu blir det en romkom och popcorn. Lyx att kunna välja film själv utan att kompromissa ;-)
Fick en kommentar av någon som ville att jag o steve skulle göra ett video inlägg tillsammans... HAHAHA säger jag bara!!! (ni som läser bloggen som känner steve vet nog vad jag menar!) tyvärr, men det kommer aldrig hända! Steve vill inte ens vara med på bild och tycker inte ens om att ta bilder på MIG till bloggen haha...antar att de flesta pojkvänner som har tjejer som bloggar är ganska så trötta på det..
| |
#1 - - Mamma:

En fin tavla med fantastiska färger! Ett bra val.

#2 - - hon som ville se videoinlägget:

synd! vore kul att få en "levande bild" av honom liksom. men GRYMT snygg tavla!

#3 - - Deddenisen.blogg.se:

Va fin den var Sandra! Och vad fint ni har det hemma hos er :)

#4 - - Helene:

Ni har det så fint! Har läst din blogg så länge men nog ALDRIG lämnat en kommentar. Är för dålig på det. Grymt kul att följa ditt liv i Englandet!

#5 - - Malin:

Ha ha. Landis ar likadan jag far inte end skriva hans namn och Han vill inte vara med pa bild Han skyller pa jobbet.

Vi har Christmas drinks den 9 December kom om ni har ledigt. Det blir nog riktigt livat. Och Steve lar sakert Kannada en hel del av landis kollegor etc kram

#6 - - agnes:

Jätte snygg tavla! Snälla visa bilder från eran lägenhet när den är färdig?? =) KRAM

Upp