Happy halloween!

Helt slut efter helgen, det blev inte mycket vila alls... vi var på inflyttnings middag hos Tom & Julia igår de har precis köpt hus i södra London. Vi var totalt 4 par som var där så det blev ganska så livat :-) Vilket har resulterat i att jag varit super trött hela dagen.. party hela helgen är verkligen inget för mig, jag är ju inte 20 längre som man brukar säga! ;-) Idag har vi haft halloween party på skolan. ÅH så jäkla söta dom var de små kottarna utklädda till häxor och pumpkins...vi hade stor fest tillsammans med year 1, 2 & 3 + föräldrar med dans, godis, chips, pizza etc.. själv var jag utklädd till en häxa! Ikväll blir de då inge mer party.. Jag har iaf gjort en mini pumpa och tänt massa ljus här hemma så lite halloween stämning har vi allt! Och köpt godis ifall grann ungarna går trick or treat!
Glömde tyvärr kameran idag (lika bra de..) men här är en bild från när jag firade halloween i Minneapolis 2007!Haha fulaste pumpan ever.. hur hemsk liksom?
| |
Upp