underbar helg!

Jag lever....dock har vårt internet inte gjort det!!! Hur klarade man sig utan internet förr?! Igår kväll var jag i telefon med virgin media i 1h och 15 min!!!!!  Men nu ska det funka iaf! Har haft en kalas helg, kanske bästa på flera år! I fredags hade jag o steve "date night" i Angel. Vi åt den godaste thai maten jag någonsin ätit (Isarn på upper street), drack goda drinkar och kollade på bio på mysiga screen on the green. (De har en bar i bio salongen.. passar ju en vinpimplare som mig perfekt). Vi såg the hangover part 2 den var hilarious!! Inte lika bra som första men verkligen rolig! 
I lördags hade vi en massa folk över på drinkar och kollade fotbollen.. det skulle bara vara vi och ett annat par men det slutade med att 12 stycken kom.. mycket trevligt!! :-) I söndags träffade jag 2 av mina svenska skolan kollegor för stroll på Brick lane och fika på svenska stället fika. Mysig dag! Bortsett från det så har vi hängt i Shoreditch på hoxton square och druckit öl i det fina vädret :-)
| |
#1 - - Anonym:

Äntligen lite inlägg igen. Fortsätt med det!

Upp