What a weekend!!

Jaaa what a weekend! Lördags var en stor dag för oss då vi äntligen fick nycklarna till lägenheten! Som vi längtat! Jag kunde knappt sova natten innan haha typiskt mig! Men sikken känsla att låsa upp dörren till vårt framtida hem utan mäklare eller de förra ägarnas möbler därinne. Dagen till ära drack vi champagne i mina nya Iittala glas :-) Har ju inga möbler ännu så nu är det bara att vänta.... 3 månader för soff jäveln och 10 veckor för sängen.. men den som väntar på nått gott :-) 
LIFE IS GOOOOODDDDD som man brukar säga! 
Sneek peek på badrummet. LOVE IT!! 2 sinks och nedfälld tub.. lyx :) 
Nä nu ska jag traska iväg och köpa en dammsugare! 
Puss 
| |
#1 - - Frida Altemyr:

Men herregud vad fint. När ni fått ordning och jag är i London får man nästan komma och se hur fint ni fått det. Saknar dig och London. Ha det bra, puss

#2 - - Julia:

Bilder, bilder bilder!!!!

Och stoort grattis till er! Hur blir det med lyan du och Frida har nu?

#3 - - agnes:

Ser sjukt fint ut! Kan inte du visa bilder på resten av lägenheten? Spelar ingen roll om ni inte har några möbler än, skulle vara såååå roligt i alla fall! :D

Upp