"This is lovely! Amazing!"

Dans le noir var en succé som sist! Jag har berättat om den restun förut, det är "bäck svart" därinne så man har ingen aning om hur stor restauranten är, vem som sitter brevid eller hur maten ser ut. Alltså när jag säger "bäck svart" menar jag verkligen svart. Man ser absolut INGENTING!! Man kunde välja kött,fisk,vegetarian eller surprise. Jag tog suppe, tänkte de kunde va kul eftersom jag tog kött sist jag var där. Man får reda på vad man ätit efteråt. Jag käkade visst oxtunga, krokodil och haj. Blev så jäkla äcklad efteråt uuuhhh!!! Men "in the dark" var det så jäkla "amazing" haha.. de säger ju de att tar man bort en av sinnerna (synen) så förstärks de andra (smaken).. det blev en lyckad kväll men många skratt! Happy birthday Tess! 
Ni måste besöka dans le noir! Men rekommenderar en stor grupp ca 12 som vi var, då det blir mkt roligare (för man vet inte vem som sitter var så man får föreställa sig det och alla skriker åt varandra för man vet inte om någon lyssnar då man inte har någon ögonkontakt haha)
Tog en bild därinne ;-)
| |
#1 - - Sandra:

Hahaha, basta bilden!!

Upp