snart slut, bra slut

ja nu är det bara ynka 8 timmar kvar av 2011. Jag säger alltid att året som gått varit "det bästa", men 2011 slår nog allt ändå. Har blivit sambo i vår dröm lägenhet som vi inrett från scratch, pluggat klart och fått ett jobb som jag stormtrivs med, rest till Vietnamn, Hong Kong, Bankkok, Portugal & Rom (och Sverige 2 gånger). Har haft kära vänner och familj som hälsat på mig, varit på roliga fester och haft softa pub häng. Om jag följt nyårslöfterna? (att laga minst 2 nya rätter varje vecka och att smörja in mig med bodylotion varje gång efter jag duschat) Njaaa... lagat mat har jag visserligen varit ganska så duktig med för det mesta, men mina ben har fortfarande krokodilmönster så där har jag fuskat lite grann..
Ikväll är det nyårsafton wiihoooo!! Vi ska på en minst sagt udda fest haha... måste göra mig i ordning nu men pubbar ett inlägg med bild på oss sen ;-)
xx
| |
Upp