Jag trodde det var något fel på statestiken!!

WOW HELLO NEW READERS!!!! Idag är jag visst med på blogg.se´s hemsida. Kul! Hoppas ni stannar! Har fått lite frågor (mest om London, who cares about me haha) men jag tänkte svara på de i ett annat inlägg så vill ni veta något mer är de bara att fråga.
Efter en lång dag var det skönt att avsluta dagen med ett glas vin på vår lokala pub med min bff. Nu väntar jag på att boyfriend ska komma hem från jobbet. Efter att jag har lagat mat varje dag sedan vi flyttade ihop är det äntligen hans tur! Eller, han ska självklart inte LAGA något, det blir antingen sushi, pizza eller marks & spencers färdigmat. Lika bra det säger jag!
| |
#1 - - Junitjej:

Jättekul att man fann denna blogg på startsidan!

#2 - - Frida:

Ååh jag vill också flytta till London när jag blir typ 19. Är det svårt att komma igång och sådär? ;)

#3 - - Daniella.:

Så fina bilder ^^

Har alltid velat åka till London, shoooopping :p

#4 - - Malin:

Har lagt till dig pa bloglovin nu sa att jag inte ska tappa bort din blogg. Har last den forut vet jag. Kul att lasa bloggar skrivna av folk som bor i samma stad tycker jag!

#5 - - sanna:

åh, jag vill också flytta till london!

Upp