Det närmar sig den stora Dagen.

Så jäkla skönt det är att komma tillbaka från semestern och fortfarande vara ledig! Frida väckte mig vid 7.30 och vi gick en lååånng powerwalk.. måste ju bli av med holiday fettet! Nu dricker jag mitt morning coffee och planerar dagen. Har massor att fixa idag.. måste ringa min frisör, GP, gå till banken, packa, rensa och slänga saker.. har även en hel lista med saker jag fått i uppdrag att hitta, bla en matta till "the study" och bedside table lamps.. blir galen att det ska vara så svårt!! Jag är så sjukt kräsen och gillar jag något så gillar inte Steve det etc.. men oftast brukar jag få som jag vill i slutändan ;-)

Jag laddar stenhårt inför morgondagen då det är en väldigt STOR DAG HÄR I ENGLAND. Ingen kan väl ha missat det kungliga bröllopet!? Om ni tyckte att Viktoria och Daniels bröllop var stort så ska ni bara se hur det är här!! Galet och ALLA pratar om det! I princip alla pubar kommer ha storbilds tv och det sägs att över 1 miljon (om det inte var mkt mer) kommer stå utanför kyrkan/buckingham palace imån för att få en skymt av brudparet. Och jag är självklart en av dom!! Är så spänd på vad Kate kommer ha på sig, hon är ju bara sååååå snygg!! Och snacka om att vara nersös.. tänk själva att bli filmad i närbild när man säger "I do" inför 1 BILLION tv tittare!!! 
| |
Upp