saturday

Puuww! Mina ben är spagetti, precis sprungit 7km! Det är verkligen motiverande när man märker hur bra kondis man fått på så kort tid. När jag började höll jag på att få asma-anfall efter 5 minuter (utan att ens ha astma..) , nu kan jag lätt springa 45 minuter utan att det är jobbigt alls, visst trött blir man men det är en "nice pain" nu.. fast tycker fortfarande det är sjukt tråkigt, (man kan ju göra roligare saker på en halvtimma) men jag har kommit på ett bra knep.. kolla på satc avsnitt medans jag springer! ;-) Gäller passa på att använda maskinen medan jag bor kvar här.. annars har jag inge vidare bra tips im afraid.. jag brukar ha tajta träningsbrallor så jag känner mig extra fet då springer jag fortare haha...


Du som undrade vad jag jobbar med nu så är jag "part-time nanny", jag passar världens sötaste tjejer som är 1 resp 3 år vissa eftermiddagar i veckan. Sedan babysitter jag ca 2 kvällar i veckan hos de jag är inneboende hos! :-) 
| |
#1 - - Anonym:

Hej! Antar att du nu ligger inne med en hel del erfarenhet av barnpassning :) Men när du först åkte till USA för att va au pair, hur mycket erfarenhet hade du då? Vad behöver man ha för att "godkännas" som au pair? :) Tack för en superkul blogg!

#2 - - A:

Tack för motionstipset! Ska genast ta på mig lite för tajta brallor. Det kommer gå som en dans i motionsspåret! :-)

Upp