cosmos

Igår var det äntligen dax för SATC 2. Som vi längtat! Vi va 3 tjejer som gick, självklart blev det cosmopolitans innan och under filmen, det är kalas att det finns bar på bion ;-) Vad jag tyckte om filmen då? NJaaaee vettefan säger jag nog. Jag är ett stort fan av serien som ni redan vet, älskade första filmen men den här kändes bara sådär. Hade så höga förväntningar. Självklart var den rolig, men njöt sig igenom filmen, men det kom aldrig något "wow", det var ingen bra handling alls, inget bra drama, sedan att den knappt inspelade sig i NYC alls var för mig en besvikelse! Jag vill ju känna igen mig på gatorna som jag gör i serien.. kommer definitivt köpa den när den kommer på dvd, men som sagt, ingen höjdar film. Jag ger den 3 av 5. Efter filmen gick vi till Ladybird, en bar i Angel och diskuterade filmen haha.. sedan anslöt sig våra kära pojkvänner och det blev shots!
| |
Upp